Hulp bij verhuizen

Een goed idee om vòòr het verhuizen je spullen uit te zoeken en op te schonen! Dit geldt zeker als er van groot-naar-kleiner verhuisd wordt. Je zult moet beslissen wat wel en niet mee kan. Zaken-op-Orde biedt begeleiding bij de keuzes die hierbij gemaakt moeten worden. Hulp bij verhuizen zorgt op een prettige en vlotte wijzhulp bij verhuizen van de Organizer in Nijmegene voor orde en overzicht bij het verhuisproces.

Als je gaat verhuizen wordt vaak duidelijk hoeveel spullen je eigenlijk in je huis hebt gekregen in de loop der jaren. Het is een uitgelezen moment om schoon schip te maken, maar…. het is vaak lastig kiezen wat je mee wilt nemen. Zo heeft bijna iedereen een aantal spullen met emotionele waarde die echter nooit of zelden gebruikt worden (bijvoorbeeld spullen uit het verleden). Of spullen die je nog ooit nodig denkt te hebben maar die al jaren ongebruikt aan het verstoffen zijn. De professional organizer van Zaken-op-Orde helpt je bij het keuzeproces: uitzoeken van spullen die meeverhuizen èn bepalen om afstand van zaken te doen, wat knap lastig kan zijn.

Uiteraard bepaal je altijd zelf wat je bewaart en wat er met de overtollige spullen gaat gebeuren. Mocht je spullen buiten de eigen familie-of vriendenkring een bestemming willen geven, dan kijken we samen wat een passend adres of organisatie is.

Opgeruimd verhuizen

Doe jezelf een plezier en schakel Zaken-op-Orde in Nijmegen in om “opgeruimd” te verhuizen. Zo bespaar je in elk geval op verhuiskosten omdat een opgeschoonde inboedel in minder verhuisdozen past. Bovendien ben je dan in het nieuwe huis sneller op orde. Zodat je je tijd en energie aan andere zaken kan besteden.

Ook kan ik desgewenst met je meedenken over het handig inrichten van (kasten in) de nieuwe woonruimte. Geef je spullen meteen weer een logische en vaste plek zodat je er snel aan went. Dat voorkomt waarschijnlijk een hoop gezoek en ergernis!

Interesse? Neem dan vrijblijvend contact op, ik hoor graag waar ik je mee van dienst kan zijn.